LOGOWANIEREJESTRACJA
ULUBIONE (0)KOSZYK (0)
Żarówki LEDOświetlenie wewnętrzneOświetlenie zewnętrzneCzujniki ruchuTaśmy i węże LEDZnajdź swoją paczkęDla profesjonalistów
Znajdź swoją paczkęDla profesjonalistówZadzwoń do nas: 22 42 96 774

Metody dostawy

Zamówiony przez Państwa towar może być dostarczony za pomocą firm kurierskich. Opłata za transport uzależniona jest od asortymentu, jego gabarytów oraz ilości sztuk zamawianego towaru, a opłaty dodatkowe od wybranej formy płatności.

Opłata za wysyłkę jednej sztuki produktu przy przedpłacie podana jest przy każdej pozycji asortymentowej i wynosi od 14 zł brutto. Aby sprawdzić całkowity koszt transportu wybranych produktów, należy dodać do koszyka wszystkie produkty, jakimi jesteście Państwo w danym momencie zainteresowani, a zostanie on wyliczony automatycznie przed złożeniem zamówienia.

1. Przesyłka kurierska:
Przesyłka kurierska (przedpłata/płatność elektroniczna) od 14 zł
Przesyłka kurierska (pobranie) od 20 zł

Uwagi:
1) W przypadku zamówień przekraczających 500 zł towar wysyłamy do Państwa za darmo (nie dotyczy opcji pobrania).
2) Przesyłki kurierskie realizowane są tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3) Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
4) Czas dostawy zamówionego towaru nie powinien przekroczyć 1 dnia roboczego od momentu wysłania go z jednego z naszych magazynów. W przypadku towaru na zamówienie okres ten wydłuża się o czas niezbędny do jego sprowadzenia.
5) Sklep zastrzega sobie prawo do samodzielnego podzielenia zamówienia na mniejsze przesyłki. Sytuacja taka może wynikać z różnej lokalizacji produktów lub też z różnic w sposobie jego pakowania. W takim przypadku całkowity koszt dostawy nie ulega zmianie, zostaje jedynie rozdzielony na poszczególne przesyłki.
6) Przesyłka kurierska wielkogabarytowa dotyczy wysyłek o masie powyżej 30 kilogramów, jak również niektórych produktów o wymiarach przekraczających 500x500x600 lub 600x300x500 mm. Przesyłki tego typu dostarczane są tylko i wyłącznie przy wcześniejszej przedpłacie pełnej kwoty faktury i tylko pod drzwi budynku zgodnego z adresem dostawy.
7) Płatność przy odbiorze możliwa jest dla zamówień nie przekraczających 6000 zł brutto. W przypadku przekroczenia tej kwoty, niezbędne jest dokonanie przynajmniej częściowej przedpłaty.
8) W trosce o bezpieczeństwo i wysoki standard wysyłek zamawianego przez Państwa towaru, korzystamy z najnowocześniejszych systemów pakowania. Dzięki temu wysyłana do Państwa paczka jest specjalnie zabezpieczona, co zapobiega m.in. przemieszczaniu się towaru wewnątrz kartonu. Zdecydowanie spada również prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru podczas transportu oraz ewentualnej jego kradzieży z wnętrza paczki. Prosimy jednak, aby zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzić stan jego opakowania. Należy zwrócić przede wszystkim uwagę na stan taśm lub plomb zabezpieczających. W przypadku, kiedy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub zerwania taśm lub plomb, należy odmówić odbioru przesyłki oraz skontaktować się z Biurem Obsługi naszego sklepu.
9) Przepraszamy, ale nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez kuriera.
10) Powyższe ceny zawierają podatek VAT.

2. Odbiór osobisty:
Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego zamawianego sprzętu.



ZALECENIA DLA POSTĘPOWANIA Z PRZESYŁKAMI KURIERSKIMI

Zawsze przed odebraniem od kuriera zamówionej przesyłki, prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania. Należy zwrócić przede wszystkim uwagę na stan taśm lub plomb zabezpieczających. W przypadku, kiedy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub zerwania taśm lub plomb, należy odmówić odbioru przesyłki oraz skontaktować się z Biurem Obsługi naszego sklepu w celu poinformowania nas o zaistniałym zdarzeniu.

Buro Obsługi sklepu ABILITE:
Infolinia telefoniczna: 22 42 96 774
Poczta mailowa: info@abilite.pl

Zawartość odebranej przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji odmowy współpracy ze strony kuriera, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia towaru lub innych problemów, będzie zmuszony do ponownego przyjazdu w celu spisania protokołu szkody. Jeżeli nastąpiło uszkodzenie zawartości przesyłki, pomimo braku śladów na opakowaniu, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi naszego sklepu w celu poinformowania nas o zaistniałym zdarzeniu oraz o sporządzenie wraz z kurierem protokołu szkody.

Protokół powinien zawierać następujące informacje: stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach), opis uszkodzenia, nr listu przewozowego, datę doręczenia, nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę, nazwiska osób sporządzających protokół, dokładne określenie oznakowania opakowania, np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp.
Niezwłocznie po sporządzeniu protokołu prosimy przesłać na adres: info@abilite.pl informację o zaistniałej sytuacji:



Obrazek ciasteczka

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookies